نصب کلید فلاشر دوکاره (فلاشر + قفل مرکزی اتوماتیک)
نصب کلید فلاشر دوکاره (فلاشر + قفل مرکزی اتوماتیک)
مواد لازم:
کلید فلاشر دوکاره 33000 تومان
سیم نازک مخصوص نصب لوازم اتوموبیل 1.5 متر
سر سیم کوچک فلزی آمپ 3 عدد
سر سیم فلزی مخصوص bsi یک عدد
همانطور که می دونین از تابستان 85 بر روی 206 های تولیدی به جای کلید فلاشر معمول یک کلید جدید نصب شده که هم کار فلاشر را انجام می دهد هم قفل مرکزی اتوماتیک است با رسیدن سرعت ماشین به 10 کیلومتر در ساعت در ماشین را قفل می کند (با نگه داشتن چند ثانیه ای کلید در حالت accesories فعال یا غیر فعال می شود) و ...
سر سوکتی که به کلید دوکاره وصل می شود 5 سیم دارد که سیم 3-4-6 برای فلاشر و شماره 5 برای قفل مرکزی و شماره 1 برای دیود چشمک زن روی کلید است
فکر کنم ماشین هایی که بعد از مهرماه 84 تولید شده دارای سر سوکت با 5 سیم هستند ولی کلید آنها همان فلاشر معمولی است که در مورد این خودرو ها فقط نیاز به خرید و تعویض کلید است (احتمالا دیاگ هم بخواهد)
اما در مورد ماشین های قدیمی تر مثل ماشین خودم که تولید خرداد 84 است متاسفانه سر سوکت آن 3 سیم بیشتر ندارد یعنی فقط سیمکشی فلاشر
پس باید سیم های مورد نیاز را به سر سوکت مورد نظر وصل کنیم به قرار زیر
سیم شماره پنج سر سوکت کلید فلاشر به خانه شماره 17 سر سوکت کیلومتر شمار وصل می شود
سیم شماره یک سر سوکت کلید فلاشر به خانه شماره 9 سر سوکت سیاه رنگ bsi وصل می شود
نصب سیم ها جمعا 10 دقیقه کار داره ولی من چون می خواستم مثل سیمکشی فابریکش دربیاد سیم ها را از لابلای نوارهایی که دور سیم پیچیده شده رد کردم که 2 ساعتی وقتم را گرفت
این هم نقشه شماتیک کار:
این هم تصاویر کار انجام شده:
مواد لازم:
کلید فلاشر دوکاره 33000 تومان
سیم نازک مخصوص نصب لوازم اتوموبیل 1.5 متر
سر سیم کوچک فلزی آمپ 3 عدد
سر سیم فلزی مخصوص bsi یک عدد
همانطور که می دونین از تابستان 85 بر روی 206 های تولیدی به جای کلید فلاشر معمول یک کلید جدید نصب شده که هم کار فلاشر را انجام می دهد هم قفل مرکزی اتوماتیک است با رسیدن سرعت ماشین به 10 کیلومتر در ساعت در ماشین را قفل می کند (با نگه داشتن چند ثانیه ای کلید در حالت accesories فعال یا غیر فعال می شود) و ...
سر سوکتی که به کلید دوکاره وصل می شود 5 سیم دارد که سیم 3-4-6 برای فلاشر و شماره 5 برای قفل مرکزی و شماره 1 برای دیود چشمک زن روی کلید است
فکر کنم ماشین هایی که بعد از مهرماه 84 تولید شده دارای سر سوکت با 5 سیم هستند ولی کلید آنها همان فلاشر معمولی است که در مورد این خودرو ها فقط نیاز به خرید و تعویض کلید است (احتمالا دیاگ هم بخواهد)
اما در مورد ماشین های قدیمی تر مثل ماشین خودم که تولید خرداد 84 است متاسفانه سر سوکت آن 3 سیم بیشتر ندارد یعنی فقط سیمکشی فلاشر
پس باید سیم های مورد نیاز را به سر سوکت مورد نظر وصل کنیم به قرار زیر
سیم شماره پنج سر سوکت کلید فلاشر به خانه شماره 17 سر سوکت کیلومتر شمار وصل می شود
سیم شماره یک سر سوکت کلید فلاشر به خانه شماره 9 سر سوکت سیاه رنگ bsi وصل می شود
نصب سیم ها جمعا 10 دقیقه کار داره ولی من چون می خواستم مثل سیمکشی فابریکش دربیاد سیم ها را از لابلای نوارهایی که دور سیم پیچیده شده رد کردم که 2 ساعتی وقتم را گرفت
این هم نقشه شماتیک کار:
این هم تصاویر کار انجام شده:
